40 Jahre Goldkönig
40 Jahre Fasnachtsgesellschaft Neuheim - Goldkönig und seine Zwerge und wir Wääglitramper kamen natürlich an den Umzug, um zu gratulieren.

E Grund zum fiire gits, so hend mir's vernoh.
Sind drum hüt als Wäägli-Zwärgli uf Neuheim abe cho.
D' Strasse tüend mir mit gelb/grüene Konfetti verziere,
und somit em Goldkönig mit sine Zwärge zum 40ischte gratuliere.

Mit frischen Farben an unserem Wagen und frischem Fahrtwind gingen wir nach Neuheim. Bitter kalt war es an diesem Tag und fast erfroren kamen wir an. Doch uns Routiniers kann nichts aus der Ruhe bringen, denn wir hatten vorgesorgt. Bevor der Umzug startete, hatten wir noch genügend Zeit, uns mit heissem Kaffee aufzuwärmen. So gingen wir gewärmt an unser Werk. Wetterbedingt standen natürlich in diesem Jahr etwas weniger Leute am Strassenrand, die wir mit Mimosen, Orangen, "Täfeli", ... beglücken konnten. Doch nach knapp zwei Stunden war es geschafft, das Ziel - Neuheimer Dorf war erreicht. Hier konnten wir uns wieder aufwärmen. Nächstes Jahr bitte wieder besseres Wetter!

erste Seite nächste Seite 1-36 (von 53 gefunden)
 Andi und Gast Kilian
 Sebastian und Andrea
 Susanne
 De Ruth gfallt s' Wetter nöd so
 De Röbi versteckt sich hinter de Mimose
 Wird da öppis verhandlet?
 Wäägli - Zwärgli
 Isch s' Foti öppis worde?
 Es Mitglied vo de Gugge uf Bsuech
 Sind sich all no am warm phalte, so guet wie's gaht!
 Üsi neuischt Larve
 D' Binggis
 Taktik bespreche
 Grusigs Wetter!
 Heissi Diskussione?
 Binggis Chantal
 Jetz gahts los
 Alles bereit?
 Konfetti flüüged
 So isch recht!
 Achtung, Binggis chömid!
 Nachschub hole
 S' Wetter isch das Jahr würklich nöd so lässig
 Mir hend glich Spass
 Nüd ume stah, das git nur chalt!
 Witer gahts
 Los!
 Schnee, Schnee, Schnee...
 Mimose verteile
 Nächschti Opfer a visiere
 Wo sind d' Lüt?
 Mi chönti fascht Mitleid ha!
 Mir gratuliered de FG Neuheim - am Goldkönig und sine Zwerge
 40 Jahr FG Neuheim - Goldkönig
 De Wage isch im Fall neu gstriche
 E Mimose?
Seite 1 von 2 nächste Seite